Bebis

Imorse vaknade jag av att Cassie kom in på rummet och väckte mig kl. 10. Åh.. vad gott det var. Har sovit nästan 10 timmar inatt :) Mer än jag gjort på tre dygn ihop. Hihi..
Sen åkte jag, mor o Cassie hem till syrran o Toni och städade. Jag fick organisera lite i deras skåp (vilket ju är min favorit sysselsättning) och när vi var klara åkte vi över till syrran o Toni. Oj.. vilken söt liten tös det var. Hon sov när vi kom dit men vaknade ju lagom när vi skulle äta lite middag. Så syrran fick ju mata henne samtidigt som hon hjälpte Cassie med maten. Hehe.. Vi skrattade lite åt att -Ja, så kommer det vara för dig. Båda kommer behöva matas samtidigt, så lika bra du får vänja dig med en gång. Satt hos dom i flera timmar och pratade. Sen kom Petzon också med sin stora fina mage och hälsade på.

Här får ni se lilla tösan som kommit till världen



Jag gav dom lappen med alla namnförslag och nä.. fick inget direkt svar men det fanns ju en favorit bland dom. Dom skulle fundera lite till på det men är nog ganska säkra på vad det blir.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken sötis... /Sanna

2009-10-15 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0