What a great night

Åh.. så kul det var i lördags.
Babe kom hit redan vid 16-tiden och hjälpte mig med pastasalladen. Sen droppade alla in vid 18-tiden. Och vilka fina prsenter jag fick. hihi.. En Galliano flaska, Geisha choklad.. mm. Och ett spel. Sanning eller konsekvens. Vi började med att käka salladen och fick beröm för att den var riktigt god. :) Sen gjorde jag lite drinkar men dom var inte lika populära, för starka helt enkelt. hihi. Sen skulle vi spela "tjejmiddag", det jag köpte just för den här kvällen. Men den var verkligen jätte tråkig så vi bytte till "Sanning eller konsekvens". Då kom vi igång ordentligt och den var jätte kul. Fast vi blev aldrig klara med spelet då vi hade så mycket annat att berätta och prata om. Så hade jag tagit för många glas vin så jag och A.M gick ut en sväng. Det blev ner till närkrogen där hon tog en shot och tillbaka. Vi hade verkligen jätte skoj och de sista gick inte förrän runt 3-tiden.

Tack tjejer för en riktigt grymt rolig kväll. Det måste vi verkligen göra om. Men nästa gång får det bli hos någon annan eller hos mina föräldrar för jag tror inte mina grannar tyckte det var lika kul. hehe..

Igår gick jag inte upp ur sängen förrän vid 17-tiden. phew. Och oj.. vad det såg ut här. hehe.. Kan tjejer verkligen stöka till det så? Jag har städat en hel del men disken tar jag tag i imorgon. :)



Jessica a.k.a Babe, Angelika M, Saga och jag, Vivi
Angelika a.k.a Ida, Mia, Theres och Ulle.



1. Jag vet inte varför jag har den minen..
2. Jag i min party outfit. Morgonrock och tofflor.
3. Jag och A.M ska väl bevisa något här.
4. Uppdrag: trä en kondom på något. Och det blev ju flaskan.
5. A.M gör kullerbytta över Ulle, eller nått.
6. A.M kände sig het i Mias glasögon.
7. Ulle med sin pissepåse.
8 Som hon hällde upp i glaset o drack ;)
9. Jag o söta Vivi
10. Uppdrag: någon ska ge Mia en puss på munnen. Alltså blev det jag men hon gissa fel :( 



1. Uppdrag: Visa hur man gör doggystyle.. eller var det så?
2. Nu har A.M och Ulle fått fnatt
3. Och nu har det gått alldeles för långt
4. Alla ville ju hålla lill-tösan.
5. Uppdrag: Känn efter vem som har skönast rumpa. Babe valde A.M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0