tröttis

Så har man jobbat en hel dag idag. Kl. 9.3o-19.oo. Gissa om fötterna, knäna och ryggen värker. Det var en lugn dag men tiden gick lagom fort ändå. Hade lite att göra hela tiden.

När jag kom hem till mina föräldrar hade dom kommit hem. Cassie sprang fram till mig o kramade mig och sa att hon saknat mig. Sen skulle man ju leka med henne. I flera timmar. Hon gick inte och lade sig förrän nu. :)

Tänkte stanna här över natten så jag kan gå till jobbet imorn och prata med nya butikschefen och sen gå till arb.förm och berätta nyheterna för dom.

Finns så mycket jag vill skriva men det går inte.. kan bara säga att allt känns inte riktigt bra nu. Saknar. Längtar. Hoppas. Men inget händer.

Dags att ta en dusch o sen kolla  på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0