Trevligt sällskap och mys

Helgen har gått riktigt fort nu. Alldeles för fort.

Jag jobbade hela dagen i onsdags, tre timmar i torsdags och hela dagen igen på fredagen. Efter jobbet på fredagen kom jag till mina föräldrar. Vi käkade en god middag och jag smakade lite på rödvin. Var ju helt slut efter jobbet och behövde smaka på lite avslappnande.

Sen var det jobbet igen på lördagen men det var bara tre timmar. Efter det åkte jag till Collin o Jakob. Var först hos hennes mamma och fikade och sen gick vi över till dom. Vi gjorde vårrullar med tacoköttfärs som fyllning. Och ris och sallad till. Och det var riktigt gott. Nu har jag lärt mig ett nytt recept så jag bara längtar tills jag får laga detta till någon.

Efter maten spelade vi lite spel. Sen kom Collins bror också med sin flickvän. Vi spelade T.P. Och det gick riktigt dåligt för mig. Fick ju såklart svåra frågor och när det kom lätta frågor så krånglade Jakob till det ordentligt så jag svarade fel. hehe.. Men kul var det.

Sen ringde K o jag åkte hem till honom. Vi kollade på lite videos som han spelat in på repen m.m. Fick skratta gott åt grabbarna. Jag stannade hos honom över natten.

Och igår (söndag) sov vi hela dagen. Men jag var iaf piggare än K. hihi. Satt mest o tjattra med hans mor, så hämta vi pizza o hyrde film. Såg på "The Jacket". En riktigt bra film som jag rekommenderar.

Idag var jag med syrran hos akupunktur läkaren pga Melina. Hon fick en nål i varje hand. Hon har ju kolik. Och det märks ju tydligt nu att det kan bli värre de två första dagarna. Nu har hon varit helvild i många minuter.. hihi. Men hoppas det hjälper. Hon får samma behandling varje dag i en vecka.

Snart ska jag hem till mitt eget. Jag har sovit hemma bara en natt på över en vecka. Har skickat sms till K o frågat om han vill följa med men såklart får jag ju inget svar. Så jag får väl vara själv. :( Men men..

Har funderat på att gå till en spådam. Jag hatar det här längtandet och hoppandets på allt. Kanske man kan få svar på sina frågor så man slipper fundera. hehe.. Jag vet inte. Men just nu känns allt bara helt meningslöst och hopplöst.

Alltid lika tråkiga inlägg men vad ska man skriva annars? hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0