Tidig morgon

Igår somnade jag inte förrän 3 på natten och imorse gick jag upp kl. 9 för att följa med syrran till Stenungsund. Vi var där för akupunkturen för Melina. Vi var där lite tidigare så vi gick o kollade lite i affärer o tog en fika. Och det hjälpte ju inte att vi gick i en massa klädaffärer. Shit, vad mycket snyggt jag hittade. Men fan man har ju inte råd med något. Men jag måste ändå köpa nått fint till julbordet nästa vecka. Hoppas bara att jag hittar nått snyggt och billigt ändå tills dess.

Jag borde börja med min CV nu och söka jobb. Men om jag gissar rätt så är det inte bara jag som hatar att skriva CV. Nu har jag iofs hela dagen på mig att göra det så hoppas att jag lyckas få tummen ur röven. ;)

Äh.. skriver väl mer ikväll, har inget intressant att skriva om nu ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0