Rent och fint

Imorse vaknade vi kl. 8. Fast Cassie väckte mig tre ggr under natten.
Sen så städade vi lite o syrran letade upp C´s gamla kläder som hon kan ha till lillan.
Runt 11-tiden åkte jag hem. Och sen jag satte min fot härinne har jag städat.
Tvättat kläder m.m., dammsugit, moppat golven, dammat av, möblerat om, strukit o
hängt upp nya gardiner, hamrat och t.o.m handlat maten tills imorn.
Gissa om jag har ont o kroppen nu?! Sååå ont! Men nu är det rent o fint iaf.
Borde börja förbereda maten tills imorn så jag slipper stressa imorn.
Ska ju jobba också. Sen måste jag handla lite till. Och oj.. vad jag har att göra.

Dags jag börjar nu innan jag deckar.

Kommentarer
Postat av: anne

hei.. saitko kortin? En tiiä onko se viel tullu, ne joskus tyhjentää vaan postilaatikot kerran viikos siel mis oltiin... mutta lähetetty on :D ja on pikku tuliainen kans ;) Pitää nähä joku päivä ku kerkee.

2009-11-07 @ 17:44:26
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0