November

Vad hände med oktober? Den kom lika fort som den gick. Usch.. vad tiden går fort nu. Snart är det väl sommar snart igen, men då klagar jag verkligen inte.

Så helgen då. I lördags jobbade jag ju mina långa tre timmar ;) efter det gick jag bort till "kalaset" som vart slut redan men presenten uppskattades. Sen gick jag hem till syrran o Cassie. Vi lagade mat och sen var jag jätte sugen på att gå ut o festa. Och det var ju såklart Erkki o Molly som var på G. Jag åkte hem till Majorna, gjorde iordning mig o mötte dom på Henriksberg-krogen. Det var nått band som spelade där men det var inte riktigt min grej. Så vi gick hem till mig, tog ett glas vin och sen åkte vi hem till dom. Där fortsatte festandet lite till. Sov över hos dom o vaknade ganska tidigt på söndagen. Och var lite seg, orkade inte röra mig från soffan. Men till slut, runt 21-tiden kom jag hem, deckade och sov till 12 igår.

Sen har jag bara varit hemma. Var iofs på ansiktsbehandling idag men inget annat spännande har hänt. Jag borde ju ta tag i städningen men är lite arg för att jag fortfarande inte fått ner högtalarna + en hylla till förrådet. Undrar om jag helt enkelt får försöka bära ner allt själv (dom väger alltså mer än jag själv). Får se hur jag löser det.

Hade gärna velat möblera om men det går inte heller. Åh.. blev bara ännu mer irriterad nu. Ska väl ta o diska iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0