Julpynt

Idag gick jag inte upp förrän 13.oo. Vart så himla trött efter jobbet igår. Och sen hämtade syrran mig och vi åkte till henne. Hon tog fram alla julgrejer så jag strök alla gardiner och dukar. Det blev jätte fint. Syrran o Cassie klädde granen redan med. hehe.. Lite väl tidigt men Cassie har tjatat så mycket så det var bara ett måste. Kom hem för en stund sen o är jätte trött.

Imorn ska jag till stan och shoppa. Ska ju på julbord nästa fredag så något fint måste man ju ha på sig. Sen ska jag kolla efter julklappar också. Hade varit skönt o få det gjort nu så slipper man stressa sen.

Igår fick jag en idé. Jag kanske borde bli hem-städerska. Hjälpa folk med att städa hemma. Jag som gillar att städa och fixa o dona hos andra. Det är väl inge dum idé? Vad skulle du ge mig om jag städade hela ditt hem? hihi.. Fast det hade ju blivit ett svartjobb. För lite cider eller cigg. Det hade väl varit nått? ;)

Nä nu ska jag ta en dusch, kolla på film o sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0