Helt slut

Har varit med syrran i två dagar nu och hjälpt henne med barnen.
Jag kom hit hem till henne igår efter jobbet. Cassie låg ju o sov redan.
Vi kollade lite på tv o käkade chips och dipp *det var länge sen*
Sen var det lägg dags vid halv 1 men det blev knappt nå sömn.
Lilla tösan, Melina är en riktig skrikare medans Cassie pratar i sömnen.
*sov i samma rum som Cassie*
Sen vaknar ju Cassie redan halv 8. Och det är dags att gå upp.
Vi lämnade henne till dagis och sen åkte jag syrran o Melina till IKEA.
Jag köpte lite dricks-glas och vin-glas + det där vitrinskåpet. :D
Handlade mat (tacos) och hämtade Cassie innan vi åkte över till mig.
Så kom K också, han hjälpte mig med vitrinskåpet *blev många fula
finska svärord där* Och sen bärde han ut de stora högtalarna och hyllan.
Det är kaos hemma hos mig nu. Dammtussar överallt. Skräp överallt.
Kläder utspridda överallt. you name it!
Så imorn ska jag hem och städa och tvätta. Det ska fan bli kliniskt rent
innan tjejerna kommer på lördag. Och nu när jag har det nya fina
vitrinskåpet får jag möblera om lite också. ;)

Men nu måste jag sova. Kommer väl bli väckt redan runt 7 imorn.

Tack K för hjälper! Du är heeelt underbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0