FEST FEST FEST

I torsdags när jag varit hemma ett tag o tänkte gå o lägga mig ringer min kära far och säger att han är ute och att han är med min "blivande man". Så jag tar på mig partyotfitet kl. 12 på natten o ger mig av till Palace. Den här "blivande mannen" är en man från Finland som mor o far träffade för några år sen i Elmia och det hade blivit prat om mig. Dom skickade en bild på honom till mig då. Men jag var ju ihop med Kim då. Iaf så var det ju kul att träffa denna man. 44 år bara.. haha. Men det var kul o festa till det lite och jag åkte med hem till mina föräldrar.

På fredagen var jag lagom seg o syrran kom med barnen också till föräldrarna. Jag skickade sms till K o undrade vad han hade för sig o han frågade om vi skulle gå över till Kinakrogen för han var också lite trött på att hans syster var hos dom med barnen. Så jag åkte över dit. Blev två cider och sen gick vi över till hans mor o spelade Afrikas stjärna o busade med barnen. Och runt halv 12  gick vi till krogen igen o smakade på lite till innan det stängde. Men K blev ju lite för full o deckade så fort vi kom hem till han. Jag var inte ett dugg trött o skickade sms till M. Han var ute på stan så jag åkte dit o vi var på Valand. Var inte hemma förrän kl. 6. hihi..

Igår sov jag gaaanska länge o sen ringde jag mor o hon sa att dom skulle till Johans krog. Så jag gjorde iordning mig o åkte dit. Det var helt fullproppat med folk eftersom detta var sista gången för finsk dans. Det blev några sväng om på dansgolvet. :) När det stängde åkte jag till stan o mötte en kompis. Var på Valand (igen) o hade riktigt kul.

Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid 18-tiden. Vart riktigt seg hela dagen. Bara kollat på tv o legat på soffan. Fick ett samtal från Kim idag också. Han berättade att han har flickvän nu o hon gillar inte att vi pratar med varann. Vilket är förståeligt men jag kunde inte låta bli att skratta åt detta efteråt då han tydligen varit ihop med henne ett bra tag o gått bakom ryggen på henne när han pratat med mig o sagt det ena o det andra. Men det känns faktiskt bra för nu har jag anledning att inte ringa till honom. Har ju haft ganska mycket kontakt med honom det senaste. Men jag kan väl inte annat än hoppas på att det kommer gå bra för dom.

Jag borde sova nu. För imorn kommer syrran ringa mig tidigt för hon vill att jag ska till stan med henne. Sen har jag ansiktsbehandling kl. 15 också. Men gissar på att jag inte kommer komma upp tidigt då jag säkert inte får nån sömn inatt. Men men.. jag får helt enkelt göra ett försök nu o sova.

Kommentarer
Postat av: anne

laita bloggiin se sunki tanssi :)

ollaan vähä kipeenä, muuten hyvin!! Entä sulla?

2009-12-01 @ 23:36:19
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0