En sen lördagskväll/natt

Idag jobbade jag som sagt 13-15. Men såklart dök det ju upp kunder 2 min i 15 som skulle virvla runt i över 15 min innan dom kunde bestämma sig för vad dom skulle ha. Säkert pga att jag var ensam nu som dom jävlades med mig. ;) Iaf.. Kom hem till mitt sen till slut och duschade snabbt. När jag vart klar kom Collin o J o hämtade mig.

Så vi åkte och köpte Sushi. Kom upp till mig igen och smakade på den goda råa fisken/räkorna/m.m. Och oj vad gott det är. Andra ggn jag smakade på det nu i mitt liv. Första gången var ju med C o J och jag ville bara testa igen. Sen efter maten tänkte J lägga sig ner på soffan o slappa men det tyckte ju inte jag o C var en bra idé så vi spelade MiniMaxi.

Det går ut på att man får en kategori som tex -Skriv ner alla svenska dokusåpor. Och såklart går detta på tid. Och hur man får poäng i det här spelet berättar jag när någon är med mig på det. Vi hade jätte skoj under spelets gång. Förutom när J fick välja en egen kategori. Då valde han -Nämn allt som har med skateboard att göra. Daahh.. Jo, jag vann på den! NOT! Dom fick typ spela mot varann om detta. Och heeeela spelet gick nästan ut på att dom spelade mot varann. För det kom grejer som -Skriv ner alla gudar, hotell, superhjältar och allt vad det nu var. Det var ju mer kategorier i deras intresse. Jag väntade bara på frågorna om musik, mode och ja.. sånt jag kan. Så om ni inte räknat ut det redan så kom jag sist.

Efter det spelade vi Yatzy. Collin började och fick yatzy med en gång. Sen försökte J och få yatzy flera omgångar men lyckades inte. Och då trodde jag att jag skulle ha en chans att vinna över J eftersom det gick riktigt kass för honom ochh bättre för mig. Men här kom jag sist igen men C vann. Och då ville jag verkligen ha revanch men dom skulle åka hem. Så inte förrän nästa helg får jag ta min revanch. För då ska jag hem till dom. Har ju inte varit i deras "nya" lägenhet än.

Det som känns så bra är att.. man behöver ju faktiskt inte festa för att ha kul. Och jag är så glad att vi fått upp kontakten igen. För dessa två är helt underbara människor. Heeelt underbara! Med dom kan man skoja och ha sig som man vill. Man kan berätta om sina pinsammaste (dummaste) situationer och dom ser det goda i det hela och är på min sida eller förstår mig.

Om jag ändå hade en kille som J. Visst.. Han är från norrland. Hehe.. Nädå.. Men jag är glad för Collin att hon träffat en så härlig kille. Dom är så fina ihop. Och jag hoppas att vi lyckas hålla kontakten bättre nu än förut. Men hur lång tid det än har gått mellan sen vi hördes/sågs så känns det som att vi är lika tajta som innan.

Nu borde det vara dags för mig att sova eftersom jag ska upp kl. 9 imorn. Ska på dop som sagt. Det slutade med att jag får ta bussen dit själv. Skulle åkt dit med K men han har ju inte direkt verkat bry sig. Därför hade jag frågat Jo om jag kan åka dit med henne. Hon sa att det var självklart. Men har inte hört nått av henne idag (trots att jag skickat sms). Men what a hell.. Jag ska dit för lilla Alda och hennes mor o fars skull. Det ska bli skönt och träffa denna underbara släkt.. men undrar om det kommer bli stelt mellan mig o K? Jag hoppas han kommer stå vid min sida hela dagen.. för jag vill inte stå i ett hörn själv. ;) hehe..

Natti natti

(Ja, tre glas vin hjälper mig att skriva mycket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0