Dags att uppdatera

I söndags var det ju dop. Jag åkte dit med Jo o Rick (hon hörde av sig där på morgonen som tur var). Först var vi i kyrkan och efter det bjöds på fika. Och det var så fint dekorerat i lokalen. :) Vi smakade på smörgåstårta och maräng-tårta. Vi åkte därifrån redan runt 15-tiden. Jag följde med Jo o Rick hem till dom. Vi kollade på tv, busade med deras son och käkade pizza. Senare spelade vi Bingo Lotto men vann såklart ingenting. Så stannade jag hos dom över natten.

Och på måndagen var vi jätte sega men vi lyckades ändå komma igång med storstädning och det blev riktigt bra. Sen åkte jag hem. Fast jag bestämde mig sen att åka till mina föräldrars hus. Satt bara här o kolla på tv.

Idag var jag hos K. Satt mest i köket o bara tjattrade med hans mor o syster. Sen kollade vi på en tecknad film. Fast jag somnade så gott i hans famn. Var så länge sen så jag kunde bara inte låta bli. :) Och nu är jag här hos föräldrarna igen.

Jag är så kär, så kär. Jag fattar inte hur känslorna bara kan bubbla upp sådär. Men det var ju ett tag sen vi riktigt fick umgås och jag hade egentligen inte velat åka därifrån idag alls. Men ska ju jobba imorn.

På tal om jobb. Imorn har jag en riktigt lång dag framför mig. 9.3o-19.oo. Hur ska jag orka? Hoppas att vi kan lösa schemat lite bättre för det här kommer inte funka i längden.

Nä nu ska jag äta lite (är vrålhungrig!) och sen blir det sova. Förhoppningsvis kommer jag sova inatt så jag orkar imorn. Men jag kommer väl bara ligga där och vrida och vända på mig som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0