CV

Nu har jag gjort mitt CV. Jag hoppas det är tillräckligt bra för att någon ska nappa. Ska skicka till alla Lagerhaus och Gallerix butiker. Men vad ska jag hitta på mer? Är sugen på Chilli också men vet inte om det är lite för "fint" för mig.. hihi..

Sen jag blev klar med CV:n har jag sovit i två timmar, lagat mat och nu väntar
jag på att Desperate housewives börjar. MEN jag missade den ju förra veckan. :(

Jag ska försöka gå o lägga mig tidigt idag. Ska iaf ta ett bad direkt efter D.H.
Mysa till det ordentligt med levande ljus, bra musik och göra bodyscrub. :)

Imorn blir det en lång dag på jobbet igen. 9.3o-19.oo. Sen senare i veckan får
vi nytt schema. Och Finlandsresan är inte ordentligt planerat så får se. Men om
det nu blir av så kommer vi gå på Tomi Markkolas julkonsert. Det ska bli kul o
träffa honom. (det är en snygg finsk sångare). Men som sagt, inget är ordentligt
planerat än. Det enda som är 100% säkert är att jag får fira nyår med Sanna o
Timo (och några andra som också ska vara med).

Saknar dig Sanna! Ser verkligen fram emot att få fira nyår med dig (er).




Kommentarer
Postat av: Sanna

Miss you too!!! Mites on lähetätkö CV Suomeen? No miten tahansa huomenna on vain 36 päivää jäljellä bileisiin. KRAM

2009-11-24 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0