Bilder

Har lagt in bilderna från tjejmiddagen till inlägget om kvällen. Take a peak!

Var alltså i stan med Collin idag. Jag köpte handskar och en liten present till Babe för hon fyller år imorn. Sen var vi o fikade på Vallgatan. Det blev varm choklad och en blåbärspaj. Det var kul o träffa C igen. Och om det går som planerat kommer hon o J och hälsar på mig på lördag. :)

Kom på att jag ska ju på dop på söndag. Hjälp, vad ska jag köpa? Det är en liten flicka som ska döpas till Alda.

Nu har jag smakat på ett glas vin (blev ju en del över från i lördags) men imorn ska jag upp kl. 8 för att åka till Babe och äta tårta hos henne. Ska alltså vara hos henne redan kl 10 på morgonen. Så typiskt! Jag som gillar att sova länge, men tvärtom är det ju för dom som har barn. Hihi..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0