Bedtime

Jag har ju såklart inte gjort mer än suttit här framför tv:n och datorn heeela dagen. Visst, jag diskade o lagade lite makaroner förut men that´s it. Jag hatar att jag inte kommer igång med nått när jag ändå är hemma. Två dagar har jag nu sittit här i min ensamhet. Ja, jag hatar ensamheten också. Klart att det är skönt att ha sina "lediga" dagar men inte allt för ofta. Ska bli skönt att få jobba imorn.

På torsdag ska jag och syrran till IKEA. Jag vill ha ett vitrinskåp. Hittade ett för bara 499:-



Men vi får se om jag kanske lyckas hitta tillbaka till den sparsamma Tanja och hoppa över det tills jag har betalat mina tidigare skulder på IKEA. Hihi.. Hatar avbetalningkort.

Vad mycket "hata" ord det blev. Men så har min dag varit idag. Idag är en hat-dag. Trots att jag egentligen inte kan hata något. Finns nog inget jag riktigt hatar.

åh.. nu kommer en riktigt härlig klassiker på VH1.





Så nu ska jag väl ta en dusch o gå o lägga mig. Hoppas det blir en bättre dag imorn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Toivottavasti tämä päivä on mukavampi kun eilinen. Muista Headset!!! Hihihi... Kuullaan myöhemmin. KRAM

2009-11-04 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0