Tjena mors!

Nu har jag suttit här framför datorn hela dagen sen jag kom hem från jobbet runt 15.30. Är alltså hos mina föräldrar. Lagt in alla bilder och videos från mobilen till datorn. Som ni märker med uppdateringarna (bilder från Levi, där jag var för nästan 2 mån sen). Och headern fick jag förnyat. Bilderna är väl inget att hurra för men kände för att vara lite mer personlig. hehe..

Vad har jag gjort sen sist? Jobbade som sagt idag. Alla var lediga idag utan jag. Dom flesta är lediga imorn men inte jag. Och fick lönespec idag.. uscha! fick inge bra lön nu. Men hoppas jag får bra från förs.kassan sen iaf.

Nä, nu väntar jag på att syrran, Toni, Cassie och Kim kommer hit.. med PIZZA! det var så länge sen. Skriver mer imorn. Kommer uppdatera en del nu när jag e här hos föräldrarna (stannar hela helgen för dom är ej hemma).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0