Strul med datorn

Vi har haft så himla mycket strul med datorn (Kims skit dator) så jag har inte orkat uppdatera. Men nu ska jag berätta om helgen.

I lördags käkade jag o Kim middag med mina föräldrar. Så bestämde vi oss för att mor o far skulle också med på kvällen för att se Sanna i Karaoketävlingen. Så vi var ju där runt 20-tiden. Det var helt fullt med folk men söta Sanna hade ju paxat platser till oss. Hela kvällen flöt på riktigt bra. Sanna var jätte duktig. (som vanligt) hihi.. Och jag blev altt fullare. ;) Drack ju vin o det kanske inte var så smart. Sen fick vi veta att Sanna gick till final och vi bestämde oss för att åka med henne på kryssningen där finalen hålls. (alltså jag, mor o far). Och nu är biljetterna bokade och resan är 29-31/5.. weeh!! Ska bli riktigt kul. Iaf så flöt kvällen på med mycket skratt o skämt. Fick också en snygg "suomi"-dress som jag ska ha på mig så fort jag går utanför dörren hemma. hehe.. När stället stängde skulle jag åka hem men bestämde mig för att gå till krogen Kim var på. Men såklart var klockan redan så mycket att det var ju helt tomt nästan. Så det var bara att åka hem o sova.

Vaknade med världens feber och förkylning på söndagen. Nää.. Så jag låg i sängen eller på soffan heeela dagen. På måndagen var det samma sak. Var fortfarande helt seg i kroppen o snoret bara rann.. ;) Men på tisdagen vaknade jag till liv och kunde städa hela lägenheten. Senare på kvällen tände jag massa ljus.. doftljus! Mmm.. vad gott det doftade i hela lägenheten. Tog ett bad också och gjorde body scrub. Det var länge sen! -Sanna!!!! När ska vi ha SPA-kväll igen? ;)

Och idag har jag varit på jobbet. Riktigt segt och jobba nu när det aldrig är kunder inne o man bara står o stirrar i skärmen eller går runt o runt i butiken. Men så är det ibland.

Nu ska jag ta en dusch o sen lägga mig, upp tidigt imorn!


PS: Ja, verkligen strul med datorn och allt  då inlägget visar fel datum o tid. Uppdateringen var alltså 13/5 22.37

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spa... När som helst som det passar oss båda. Det skulle vara roligt. Inte nog med att basta... Ojojoj vad skönt det skulle vara. Hör av dig bara. KRAM

2009-05-14 @ 20:16:46
Postat av: Sanna

Sanna nimi ei tullut mukaan. Kram

2009-05-14 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0