Midsommar???

Satt och snacka med Sanna på msn. Funderade på vad man ska hitta på till midsommar! Vill vara på landet men syrran ska dit med Jo så då känner jag inte för det. Men isf om man kunde bjuda folk hit till mina föräldrar.

Om det ändå vore som förut. När man var ung, festade med alla 20-30 vänner man hade då. Fyllde huset med alla, fram med flaskorna på borden och hög musik pumpade ur högtalarna! Alla dansade och skålade och skrattade! Åh.. jag är så glad att jag haft så fina vänner och att jag fått ha så kul. Lillefot glömmer er aldrig! ;) Och lillefot sitter ju på vänstra skuldran som minne till er alla.. "djuren",& "girlsen".. hehe..

Dags att komma till verkligheten.

sjunger: I am not a sinner, not a saint! I am all your! ... öhh.. läggdags!

Vad ska ni göra? Idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0