Lördag

Kom just hem till mina föräldrar efter att ha jobbat. Ska strax åka hem o städa våran skitiga lägenhet. Och ikväll kanske jag ska med Sanna ut. :)

Valborg:

Jobbade. Men sen kom jag hem, duschade m.m. o sen bar det av mot stan med Kim o Glenn. Vi tog en sväng till Slottskogen. Massa fulla människor och jag ville bara bort. Så när vi åkte in till stan mötte jag upp mina föräldrar o lät pojkarna gå sina egna vägar. Vi satte oss på Två kanten och där träffade vi på gamla arbetskamrater till far. Sen var jag hemma redan innan 2 eftersom jag var så himla trött.

Fredag:
Sov till 18-tiden. hihi.. Sen gjorde vi iordning oss o käkade middag på Diamond dogs. Efter det tog vi en sväng på stan tills vi sen hamnade på Lilla London. Där vi träffade på lite trevligt folk. Den här kvällen fick jag lämna Kim i stan igen eftersom jag skulle ju upp tidigt idag.

Och sen så har det ju inte hänt så mycket mer.

Nu måste jag packa ihop lite kläder o vin o åka hem. ggrr.. orkar inte städa men det måste ju göras.

Ha en bra lördags kväll

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kiitoksia eilisestä!KRAM

2009-05-03 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0