Ett inlägg jag skrev 30/4, hade glömt publicera

Jobbat hela dagen. Och har intefått njuta av vädret alls. :( Och imorn börjar jag kl. 9 o måste upp kl. 6 så jag kan inte göra annat än lägga mig o sova nu.

Vad har jag gjort det senaste?

Jobbade ju ute i Kungälv i torsdags.. Det var kul o jobba i en annan butik. Mycket fräschare kändes det som men det är väl för att man är så van vid sin egen butik. Och så var jag två timmar för tidigt också. hihi..


Sen i fredags hade vi middag hemma hos föräldrarna o syrran + familj var ju med. Runt 12-tiden på kvällen, bestämde jag, Kim o Toni oss för att gå ut o festa. Så det fick bli Kungälv. Vi hade en riktigt skoj kväll.


På lördagen jobbade jag bara en timme. Var inte så pigg. Och efter jobbet åkte jag o Kim över till C & L. Där var J också. Så vi började festa redan kl. 14. :) Sen skulle vi ju till Slottskogen men vi stannade hos dom istället. Jag & C lyssnade på massa 90-talsmusik o dansade loss. Senare skulle alla till stan men jag åkte till mina föräldrar o tog en dusch. Detta var runt 22-tiden. Skulle vila på soffan men vaknade sen av ett ryck kl.2 på natten. Tur var, så fick jag en taxi direkt o åkte till stan där Kim var riktigt orolig för vad som tog sån tid. Hade himla kul resten av natten då vi var på Dubliners. När vi skulle hem så mötte vi på ett annat par som skulle åt samma håll. Och vi gick in till dom och efterfestade lite. Så vi var alltså hemma kl. 9 på söndag morgon.


Söndagen sov vi ju bort.. Men runt 16-tiden får jag ett sms av Anne o jag ber henne att komma o hälsa på. Vilket hon sen gör. Vi kollade på tv, spelade kort, smakade på cider och hade det trevligt. Men så tog cidern slut o vi bestämde oss för stan. Runt 12-tiden var vi på Babar. Där var det bra med folk o jag hade det iaf jätte kul hela kvällen.


Sen var jag ju ledig måndag och tisdag. Och jag har inte fått gjort nått. Var i stan en sväng med mor och hon handlade kläder o skor men jag hittade ingenting.


Och imorn är det Valborg. Vad ska ni hitta på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0