Halloj

En vecka sen jag skrev sist. Och vad har hänt nu i veckan då?

Måndag: Var själv på IKEA och handlade lite nödvändiga saker som fattades hemma.
Tisdag: Var och hälsade på Jo o hennes pojk. När jag kom hem var syrran o Cassie hos oss o vi käkade mat o tjöta.
Onsdag: Jobbade
Torsdag: Jobbade (det var den längsta dagen i hela mitt liv.. tiden gick sååå sakta)
Fredag: Kom til mina föräldrar, alla var samlade. Jag o syrran gick på bio. Såg Slumdog millionare. Den var bra

Idag ska jag jobba 12-15. Ikväll ska jag till Hisingen o hejja på Sanna när hon är med i en karaoke-tävling.

Mer än såhär hinner jag inte skriva nu eftersom jag måste äta frukost m.m. Men ska kolla om jag får tid över efter jobbet.  Har ju en hel del bilder jag vill lägga upp..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tusen rosor till dig min vän och dina föräldrar. Tack för er stöd och en suveränt rolig kväll. Riga nästa!

KRAM

2009-05-10 @ 15:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0