God morgon!

Än så länge är det en god morgon.. men sen ska det väl regna och det är ju mindre kul. Vaknade kvart i nio imorse. Sen kunde jag inte somna om. Så det var väl lika bra att gå upp. Tog en cigg och kände mig bakis. Öh.. hur kan det vara möjligt efter 2 cider bara? hehe.. Men den känslan gick iofs över ganska fort.

Igår efter jobbet kom vi ju till mina föräldrar. Käkade middag två gånger om. Först hade mor gjort pommes och senare när far kom hem stekte han kött och jag gjorde en sallad. Hihi.. Så kan det gå när alla inte är samlade samtidigt. Gott var det iaf.

Idag ska jag jobba mina tre timmar. Sen åker vi hem och ikväll blir det lite party party. Anne kommer och hälsar på oss. Var ju ett tag sen man träffade henne. Har säkert mycket att prata om.
Lite pinsamt är det ju att vi inte har något vardagsrumsbord kvar men det kanske löser sig idag och vi får ett nytt. Vi får väl se.

Jag känner för en klubb-kväll. Alltså göra sig riktigt hot och springa på alla större klubbarna på stan. Men vem har råd med det? Inte jag iaf med mina 26kr på kontot. (Hah.. in your face, ni som sagt att jag snyltar på föräldrarnas pengar).

Nä, dags att göra sig iordning, ska fixa mina naglar på nått sätt tänkte jag också. Fy dom är så korta och oslipade. Hihi..

Vad ska ni göra ikväll?

PS: Vad tycks om min nya header då? Förfärliga bilder, speciellt den med grön bakgrund. Men jag bjuder på det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Party... Pitäkää hauskaa ja juokaa minunki puolesta koska aamulla soi kello 05,30 ja sitten herään ja pyöräilen töihin. No viikon päästä sitten saamme pitää hauskaa. KRAM

2009-05-23 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0