Eurovision 2009


Grattis till Norge.
Det var inte riktigt vad jag hade tippat på men det är ju en bra låt och den fastnar ju direkt.

Min
favorit var ju Estlands bidrag. Här får ni höra låten med engelsk text.



Någon mer som håller med mig?

Sen tyckte jag ju också om Island (vem gjorde inte det lixom)


och Portugal var lite cool. ;) en go flower-power låt eller vad man nu kan kalla det. peace!



Är hos mina föräldrar nu o har ätit middag med hela familjen samlad. Tänkte lägga upp bilder men det hinner jag inte med nu heller då vi får skjuts av syrran snart. Men imorn ska jag ju komma tillbaka hit eftersom jag ska till frisören.. ska rak-permanenta håret :) så då har jag iaf tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0