Update

Ja nu var man tillbaka till verkligheten.

Kryssningen:

Jag, Anne, Kim o M åkte från Gbg runt 11-tiden på lördag förmiddag. Stannade till bara en gång och var i Sthlm, Värtahamnen runt 18-tiden. Satte oss i baren tills det var dags för insläpp. Väl i hytten, springer vi nästan en o en till Taxfreen för att köpa något att dricka. Det blev två päron cider, Koskenkorva, Bacardi Razz, Captain Morgan rum, Fanta, en limpa cigaretter, godis m.m. Och det var det enda jag betalade på hela kvällen. För jag var ju smart nog o tog med mig grogg i flaska.. hehe. Jag tog en dusch o sen var det ju dags för EMD som Anne så gärna ville se på. Men jag var tvungen att lämna Kim i hytten för att han var för full.. (kl. 23.oo) ;) Var med Anne vid scenen, det var ju härlig stämning o fick ju dansat lite. Efter det skulle jag ner till hytten för att kolla till Kim. Han låg o sov. Så jag tänkte leta upp Anne igen men hon var borta. Så jag gick o lade mig efter en stunds letande (2h typ). Jag somnade men vaknade när Anne o M kom tillbaka. Likaså Kim (kl.6 på morgonen). Men jag var så trött så jag sov medans resten gick ut. 
Vaknade ganska sent på söndagen. Tog en dusch och hela gänget gick o käkade en äcklig buffé.. ;) Och efter det satte vi oss i baren där det var live-show. Satt där tills det var dags att gå till hytten o packa ihop. Och helt plötsligt hade vi hällt i oss en massa groggar. Vi var lagom på G när vi skulle av båten. Och festen fortsatte i bilen. :) Men somnade lite innan vi var hemma. Det var riktigt med snöstorm så resan hem var lagom seg. 

På måndagen vaknade jag o Kim runt 14-tiden. Fortfarande lulliga men också ganska dåliga.. hehe. Käkade McD mat och låg i sängen resten av dagen/kvällen. 
Igår kände vi oss bättre iaf. Vaknade redan kl. 9 o hela dagen satt vi mest hemma, lekte med Cassie, tog en promenad o kollade på film. 

Idag var det dags att gå upp kl. 7 för att jobba. Och det gick ju bra på jobbet. Nu märker man när det är löning igen ;) Så imorn och på fredag är det inventering...ggrr.. Och så jobbar jag hela lördagen o söndagen. 

På lördag ska vi ändå få nycklarna till lägenheten! :)

Och nu måste jag sticka för jag, mor, syrran och Cassie ska gå o handla på ICA Maxi i Kungälv. Måste ju ha en dammsugare. Och nu är det billigt. 299:-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0