tröttis

Gissa om jag fick någon sömn inatt?
Syrran o Toni kom hem runt 2-tiden. Cassie hade inte vaknat en enda gång. Sen var det dags att sova. Men såklart gick det inte. Det var varmt, Toni snarkade som faen och Cassie pratade i sömnen. Men på något sätt så lyckades jag somna in lite då o då. Sen gick dom ju upp runt 7-8-tiden imorse. Det var sånt jäkla kackel men jag var så övertrött så jag (för första gången i hela mitt liv) sov nån timma till trots allt oväsen.
Sen körde dom mig till jobbet o jag var riktigt trött. Men dagen gick ganska fort ändå. Det var ju tur det. Tyvärr hann jag inte ens göra hälften av det jag skulle så imorn kommer nog chefen ha fixat allt o jag kommer inte ha nått att göra.
Sen jag kom hem från jobbet har jag bara lagat mat, städat och kollat på tv. Jag borde hoppa in i duschen nu o sen lägga mig. Men jag vet att så fort jag lägger huvet på kudden, ja.. då är man ju så övertrött att man kollar på tv halva natten. he he.. Vilka problem man har. :) Tur att jag bara jobbar tre timmar på lördag och är sen ledig söndag, måndag och tisdag. Undrar vad man ska ta o hitta på då?

God natt gott folk..

life is too short to forget about your dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0