trött

Idag var det en bra dag på jobbet. Tiden gick fort då jag fick fixa o dona inne på lagret. Kände idag att jag är riktigt glad för mitt jobb. Jag trivs så himla bra. Det är många som inte kan se mitt jobb som ett drömjobb men det skiter jag i. Jag är iaf riktigt nöjd!  Mina arbetskamrater + chefen är som goda vänner, att träffa nya människor och kunna hjälpa dom känns himla bra och att det är inredningsgrejer jag sysslar med är ju ett himla stort + i kanten. :)

Ikväll har jag ju bara kollat på tv. Semestersvenskar, Grey´s Anatomy och Dirty Sexy money. Thank god for wednesdays.

Nä, har inget vettigt att skriva så som jag alltid avslutar mina inlägg.. dags att hoppa in i duschen o sen lägga sig.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: S.T.

Mitäs tapahtuu viikonloppuna? KRAM

2009-03-12 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0