trött

Imorse gick jag upp kl. 9.3o för att jag skulle vara barnvakt åt Cassie så länge mor min var hos frisören. Sen var det dags att jobba kl. 13.oo. Dom hade kommit igång bra med inventeringen och lagret blev klart. (tur det, för det är det sista jag hade velat göra). Sen så jobbade jag på som vanligt men så var jag inte ute ur butiken förrän 2o.oo. Slutar egentligen 19.oo men var tvungen att ordna en hel del.

Imorn ska jag upp kl. 5.3o för att vi börjar kl.6.3o. Ska bli klara med inventeringen innan kl. 10 för då öppnar vi. Sen slutar jag kl. 10 men börjar igen kl. 16.oo och jobbar i tre timmar. Shit, vilka tider man har. Men så är det ibland.

Men hur intressant var detta för er då? hehe..

Nu är jag jätte trött. Men om en vecka drar jag till Finland!! Till det bästa stället på hela jorden.. Levi! Ser fram emot en riktig semester. I hela 8 dagar ska jag vara borta. :)

Nu måste jag äta något litet, duscha o sen decka i sängen..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till med flytten i helgen. Kram

2009-03-27 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0