Städat

Gick upp kl 10 imorse o sen dess har jag städat hela huset. Och nu är jag klar. Tur att lägenheten är mindre för det här är riktigt jobbigt.. hehe..

Här är allt jag köpte igår.. Vill bara flytta nu o möblera i lägenheten.



Nu fattas bara möbler och lite köksgrejer. :)

Vad ska jag hitta på nu då? Det är jätte fint o soligt ute men det blåser ju så himla kallt. Tror nog att jag ska ta en lång promenad. Jag o Kim pratar inte med varann just nu för att vi gnabbades lite tidigare, så det är som att vi leker "tysta leken". Hehe.. Men det är inget allvarligt. ;)

Jo, men det glömde jag ju nästan nämna. Dom ringde från The Studio igår. Så på måndag (23:e) ska jag o Kim dit. Vi ska bli stylade och fotograferade. Tänk att få fina kort som vi kan så stolt hänga upp i lägenheten sen. :)

Aja.. skriver väl mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0