Party party

Nu har jag varit hos Anne i några timmar.
Hon är i sovrummet o lägger barnen medans jag sitter här.
Jag fick för mig att gå ut ikväll. Skickade sms till Anne o hon var med på det. Så om ett tag ska vi gå ut. Det blir Berså. Jag gillar det stället. Stilrent.. men för det första.. öppet på måndagar. :)
Jag har redan hunnit smaka på två stark cider och lite vin. Är så på G. Hoppas man hittar något ragg.. haha.. Nädå.. Huvudsaken är ju att jag kommer ut på stan. Har ju inte varit ute på år o dar.

Imorn är det Tonis födelsedag. (syrrans kille). Så det ska bli gött med tårta m.m. Hoppas jag inte är för bakis. ;)

Dags att ta en cigg nu iaf.

Kommentarer
Postat av: S

Hur var utekvällen?

2009-03-03 @ 16:34:08
Postat av: anne

thanx för kvällen :)

2009-03-03 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0