oj oj oj ojdå..

Damn, vad kul det var igår.
Jag och Anne var i stan runt 12-tiden. Vi var på Berså. Vi beställde cider o drinkar. Satte oss i soffan o tittade på folk som stod o dansade. Till slut ställde jag mig på bordet och dansade.. hehe.. Träffade på en gammal bekant. Det var riktigt kul hela kvällen. Men helt plötsligt skulle dom stänga. Det ville vi ju inte. Så vi var sist ut.. hihi. Sen gick vi till ett ställe och käkade Kebab.. mm.. Det gjorde susen. Så tog Anne vagnen hem o jag gick mot busshållplatsen. Det var en timme kvar tills bussen skulle gå o jag orkade ju inte vänta så jag beställde en taxi. Fick en trevlig chaufför. Och så var klockan 5 på morgonen när jag var hemma o jag somnade direkt.  - Tack Anne för en grymt bra kväll.



Idag vaknade jag först kl. 15. Upp o göra iordning mig o sen kom J & J o plockade upp mig o vi åkte till syrran o Toni. Grattis grabben! Nu är det bara ett år kvar till 30.  ;) Toni hade gjort smörgåstårta och den var ju lika god som vanligt. Sen spelade jag, Toni o J Buzz. Jag vann två gånger men sen förlorade jag i sista spelet. Men skyller på att dom snattade mina poäng från mig så jag hade ingen chans.. Skulle kolla på Desperata hemmafruar. Men trodde det var repris så jag åkte med J & J hem. Men som sen syrran berättade var det inte alls repris. Så nu missade jag det men får väl kolla på reprisen på söndag.. hehe.. 
När jag kom hem gick jag till ICA o hyrde PS. I love you. Mmm.. Vad bra den var. Tårarna sprutade. Tänk om något sånt skulle hända. Att man förlorar någon nära och man sen får brev av denne i ett år framåt. Jiiises.. Se den, om ni inte gjort det än! 

Nu är det väl dags att lägga sig, för imorn ska jag jobba. God natt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0