Nu gäller det

Sådär.. Vad har jag gjort sen jag skrev sist.

I fredags var jag på jobbet till 19. Och efter det kände jag för att gå ut. Så jag hoppade in i duschen, tog bussen till stan o mötte Sanna. Vi åkte sen till karaoke-baren. Hade det jätte trevligt. Sen kom Anne också. Jag hade det riktigt skoj.
I lördags jobbade jag tre timmar och efter det bestämde jag mig för att åka till Sanna då hon ändå var själv hemma. Vi kollade på Andra chansen, youtube-klipp o dansade som tokar. Hade så himla trevligt o släppte loss ordentligt. -Gummistövlarna kom fram också! he he..
söndag morgon vaknar jag av att Kim kommer. :) Han är här redan 9.30.. Men jag kommer ändå upp. Vi käkar lite innan vi sen åker till stan för att kolla på en lägenhet i Majorna. Jag fastnade för den direkt. Trots att det var lite litet så tror jag nog att jag kommer trivas. Det fanns ju trots allt ett badkar! ;) Så vi skrev på kontraktet o nu väntar vi på att det ska gå igenom så att vi kan flytta den 1:a April.
Jag är sååå glad! Detta var ju inte speciellt planerat (mina föräldrar vet ingenting än heller.. oops) men det känns bra nu när Kim också fått ett riktigt bra jobb.
Sen så på måndagen var Kim iväg på sitt jobb så jag åkte till Jo o hälsade på. Oj.. vad hennes son har vuxit. Nu vågade man ju leka med honom.. hihi.. Och Jo´s syster hade fått en söt liten Maja också. :) Det var kul o se dom igen o jag ska försöka hälsa på oftare nu.. På kvällen när jag kom hem skulle jag med Babe på bio men så fick jag ett samtal från chefen att hon var sjuk. Så jag fick tyvärr hoppa över bion o lägga mig istället.
imorse var jag på jobbet kl 9. Slutade halv fem o sen åkte jag, syrran, Cassie o Kim till IKEA. Gick där i flera timmar men jag kom hem med bara doftljus. Vi hade lite svårt att komma överens o bestämde också att det kanske är bäst att handla allt sen när flytten närmar sig. :)
Nu är jag helt slut. Vill bara hoppa i säng o sova. Tur att jag inte jobbar förrän kl. 13.oo imorn. Äntligen lite sovmorgon för hela helgen o tills nu har jag inte sovit mycket.

Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: anne

noniiiin onnea kämppään..... :)

2009-03-11 @ 13:12:45
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0