Igår

På jobbet samlade jag ihop lite grejer som jag vill köpa till lägenheten så Kim kom innan jag slutade. Så nu har jag två stora kassar med gardiner, handdukar och små grejer som väntar på mig där. :) Efter stängning gick vi till ICA o ordnade ICA kort till oss.. hihi.. Och på kvällen packade jag ner alla mina saker från rummet, det blev två flyttkartonger :) Men det var mycket som fick slängas också kan jag lova. Längtar sååå till flytten!
Vi lagade en god middag. Och istället för att kolla på film, kollade vi på alla serier som gick. Senare kom M o D hit för att M ville basta. Och det är ju klart att han skulle få göra det. :)

Nu försöker jag ringa till Expilo.. där jag ska på ansiktsbehandling. Men det har varit upptaget i en halvtimme nu. Är inte 100% säker på om jag hade tiden kl 13 idag. Men får jag inte tag på dom så får det helt enkelt bli så att jag kommer dit kl. 13.

Nu är det dags att äta frukost o göra iordning sig innan jag drar iväg.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0