hatar..

Jag hatar Facebook. Varför ska man ens vara medlem där? Man bara snokar runt o sen mår man illa. Får ju skylla mig själv men jag vill ju bara veta sanningen. Visst fick jag veta mer än jag behövde så att säga. GGrrr.. *spyr*

Och nu har det istället börjat snöa! Jäkla skit väder.

Och varför ska jag ha ett jobb för? Förut kunde jag bara ta mitt pick o pack o dra iväg. Men nu kan man inte göra något. Förutom att vänta till den 21:a mars då vi ska på kryssning. Men innan dess då? När jag känner mig såhär så vill jag bara dra. Kanske jag borde boka resan till slutet av maj så jag har något annat att tänka på. Jag tänker fan dra utomlands då om jag så måste åka själv. För den här skiten behöver jag en liten paus ifrån.

Men vart ska jag åka? Här är några alternativ:

o Grekland - Athen eller Kreta
o Mallorca - Alcudia (varit där)
o Turkiet - Alanya (varit där också)

Eller finns det några andra ställen i Europa man kan åka till? Jag vill ju inte betala en förmögenhet för resan. Det billigaste skulle ju vara Turkiet men jag har ju inte varit i Grekland än. Vadå beslutsångest! Kanske bäst att ta en sista minuten sen och boka den billigaste, vart man än hamnar. hehe..

Men jag orkar fan inte sitta här mer, inte heller åka nånstans så vad fan ska jag ta mig till? Vill ju inte gömma mig under täcket o sova bort hela dagen heller för då vänder jag ju bara på dygnet och det vill man ju inte.

Vadå problem med sig själv? ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0