Gomorron!

Någon som är vaken med tuppen idag? Knappast! ;)

Idag ska jag jobba till 15.oo och efter det ska vi direkt åka till lägenheten. Känns så himla bra! Ska äntligen flytta! Har fortfarande inte fattat det men det gör jag väl först sen när jag kommer hem från Finland och inte ska komma hit utan åka till lägenheten.

Igår var det inventering på jobbet. Var där lite innan sju. Och vi var precis klara innan det var dags att öppna. Jag kom hem, lade mig o kollade på tv men somnade nästan direkt.
Vaknade kl. 14 och tog en dusch. Tillbaka till jobbet kl. tre. Och jobbade till 19.
När jag kom hem hade Kim lagat mat :) Det var schnitzel och pommes.. Och massa fett. Men orkade inte laga något eget så det fick bli det. hihi..

Kollade finalen på Let´s dance. Tyckte att Laila borde vunnit men Magnus hade ju blivit riktigt duktig och kämpat varje dag med svettet rinnande.. :)

Dags för frukost. Senare kommer bilder från lägenheten! :D gissar på att ni är nyfikna.

Kommentarer
Postat av: anne

näytä kuviiiiiii

2009-04-01 @ 14:39:54
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0