Flytt och kryssning

Vad har hänt sen sist? Jo..
Jag har ju jobbat onsdag o torsdag.
Igår var vi hos Bisse o kollade på ishockey. Och sen hyrde vi en film "Kärlek på menyn". Det var inget för Kim men jag tyckte den var helt okej. Och så kom mina föräldrar hem. Shit, vad bruna dom är! hehe..

Dom ringde om lägenheten också. Vi får flytta in nästa helg. Så jäääkla härligt! Men jag jobbar ju såklart hela helgen då. Men det ska inte stoppa mig från att städa hela lägenheten o flytta in. :)

Och imorn är det dags att åka till Sthlm, för vi ska på kryssning. Ser fram emot det jätte mycket. Första helgen sen jag började jobba som jag är ledig. :)

Sen så har det inte hänt så mycket mer. Allt flyter på som vanligt.. men som sagt, om en vecka bor vi i våran lilla lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Olen iloinen sinun puolesta ja paljon onnea teidän uuteen kotiin. Pidä hauskaa risteilyllä. KRAM

2009-03-20 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0