Denna dag

Ansiktsbehandlingen var en riktig pina idag. Hade lite emilier på ögonlocken som hon petade i med en nål innan hon tryckte bort de. Ggrr.. Och eftersom jag spände mig genom hela proceduren pga smärtan så höll jag på att svimma när jag satte mig upp. Men det var riktigt skönt att det var över trots att jag är riktigt öm nu efteråt.

Sen när jag kom hem gick jag till affären och handlade mat och till jobbet för att köpa allt jag lagt undan. Det var ju tur att det var 40% rea på hela köpet + att jag får 20% personalrabatt så allt blev ju mer än hälften så billigt. :D

Efter det har jag packat lite grejer som jag hade i mitt gamla rum på övervåningen, det blev en del gamla prydnadssaker som jag sparat sen jag var liten. Men det är ju inget man får ta fram i lägenheten. Men det kanske är lika bra för så snygga grejer är det ju inte. ;)

Nu ska vi se på en film. Trots att det ser ut som fan här hemma. Har ju inte städat på flera dagar, men tar det imorn.


Ha en bra kväll o god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0