Busig

Nu är jag himla busig. Är nämligen på jobbet. Men det är inga kunder inne nu så. Men det finns en kollega här som brukar vara inne på msn så det jämnar ut sig. :)

Vad har jag gjort sen jag skrev sist?
Jo, i torsdags då så smakade jag lite på vin men vi gick o lade oss ganska tidigt ändå eftersom Kim skulle vara på jobbet kl. 10 på fredagen. Och det hade gått riktigt bra för honom. Han hade fått visa upp vad han kan o dom hade tyckt att han var jätte duktig. Och att han känner att han kommer att trivas där är ju ett stort plus i kanten.

Så på kvällen där så åkte vi till C o L. C fyllde år så vi köpte en maräng tårta till henne. Var hos dom ett tag men vi åkte hem innan 12.

I går jobbade jag. Åh.. vilken seg dag men det gick ju bra ändå. Och efter jobbet kom syrran, Toni o Cassie hem till oss. Vi beställde pizza o sen var det ju dags för Melodifestivalen. Det var väl en okej låt som vann. Och efter det kollade vi på "Tillbaka till kärleken" men alla somnade en o en så kl. 1 var jag redan i drömmarnas värld. :)

Och nu står jag här. Efter jobbet ska jag hem o laga en god middag till oss, ska kolla på film o tänkte basta sen också. Hoppas bara Kim är med på det också. ;)

Och imorn ska jag på ansiktsbehandling. Mmm.. ska bli så gött.


Nä nu måste jag sluta.. fast det har inte varit en enda kund här sen jag började skriva så.. seeegt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi... Vilken buse...

2009-03-15 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0