Inte många dagar kvar

Jag ser fram emot midsommarafton jätte mycket. Sanna och Timo kommer. Sen så kommer det flera andra också. Förhoppningsvis! Har bjudit några iaf så hoppas dom dyker upp då. Så ska vi grilla, spela spel och smaka på nubbar :)

I fredags kom ju min kusin Anitta. Jag jobbade till 19 och när jag kom hem var syrran, Toni, Cassie och Kim här också. (hos mina föräldrar). Pojkarna hade hämtat pizza och cider. Så vi satt uppe ganska sent och drack lite och hade skoj.

Sen på lördagen jobbade jag bara en timme för vi skulle till Liseberg. Jag och Anitta köpte åkpass och åkte Balder, Kanonen, Slänggungan och Lisebergsbanan. Mer orkade vi inte. Tog en sväng genom stan och hade sightseeing och åkte upp till Ramberget och kollade på utsikten. Kvällen blev lugn och vi kollade på en film.

På söndagen kom mina föräldrar hem + Anittas mor och hennes man. Vi var och käkade på Bamboo och efter det åkte vi till Liseberg. Spelade massa spel och åkte Hanghai, Virvelvinden och tro det eller ej.. Tornet åkte vi upp med. Lite läskigt men såå fint. Efter det åkte vi "ungdomar" till stan. Spelade biljard och sen tog vi en sväng bort till Rockbaren också. Där var det massa tyskar och vi hade himla kul.

Och idag var jag och Anitta i stan och shoppade. Jag köpte två tröjor och ett par sandaler. När vi kom hem hyrde vi Benjamin Buttons. Det var en bra film. Och nu ligger alla och sover. Dags för mig att hoppa in i duschen och lägga mig med. Imorn ska jag jobba och alla andra åker till Finland.

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0