I veckan

I måndags åkte jag och Kim hem och gjorde inget speciellt alls.
På tisdagen var jag på ansiktsbehandling. Efter det gick jag hem o käkade. Kim gjorde en jätte god pasta sallad.
På kvällen åkte vi till stan och mötte Anne o Nysä. Tog en cider på Rockbaren och sen knallade vi över till Liseberg. Där satte vi oss på uteserveringen närmast scenen. För det var ju EMD som skulle uppträda. Vi beställde in cider och sen var det ju dags. Massa skrikande små flickor och dansande mammor. Tyvärr tyckte jag inte själva showen var bra men när dom kändaste låtarna spelades så gungade man ju med själv på stolen. :)
Igår jobbade jag 13-19. Oj.. vad fint det har blivit (blir) i våran butik. Allt har flyttats runt och det har blivit mycket fräschare nu. Skönt med förnyelser. Efter jobbet kom jag till mor o far. Dom har ju målat om och köpt nya möbler till altanen och måste säga att dom inte har så dålig smak trots allt.
Idag var jag och mor nere på torget.. på Hemtex såklart. Köpte gardiner, kuddar, blommor och små lyktor till altanen. Det kommer bli riktigt fint när det är klart. :)

Helgen då?
På fredag jobbar jag 13-19. Och på kvällen har syrrans killes band spelning så jag tänkte ta en sväng dit och kolla på dom. Inte så långt från oss så det är bara att gå över dit och promenera hem när man vill. Så jobbar jag ju på lördag 11-15. Och på kvällen blir det brak-fest för Robban som fyller 40 år! Hela gänget som vi umgicks med förra sommaren kommer vara där så det ska bli najs. Hoppas vädret blir fint också.

Nu ska jag äta en stor vanilj muffins och dricka kall mjölk.. *slurp*

Kommentarer
Postat av: anne

thank uuuuu.....

2009-06-08 @ 14:45:24
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0