God kväll

ojoj. Vad trött jag är. Har jobbat måndag, tisdag och idag. Eftersom sommar-rean börjar imorn hade vi mycket att göra. Jag fick slita som ett djur med att ta ut varor från lagret. Så slutade jag först klockan 20.oo. Men stackars chefen, han jobbade 8-19. Ska bli så skönt att vara ledig imorn. Fast då ska jag tvätta. Har inte tvättat på över två veckor. Men som tur är så har jag varit mycket hos mina föräldrar så där här ju min kära mor tvättat för mig.

I helgen kom min faster och hennes man från Finland och är fortfarande hos oss. Och på fredag kommer min kusin Anitta. (det är alltså hennes mor som är här). Hon som jag alltid träffar uppe i Levi. Äntligen kommer en kusin från Finland och hälsar på. Ingen av mina kusiner från Finland har varit här och hälsat på. :( Så nu ska Anitta få se Göteborgs nattliv, Liseberg m.m. Ska bli så skoj.

Så helgen som varit. Var ju på spelningen i Fredags. Grabbarna är riktigt duktiga. Stripe Bound heter bandet. Jag smakade på lite vin den kvällen men sov hos mina föräldrar så jag mådde bra på lördag morgon när jag klev upp till jobbet. Fast efter jobbet var jag helt slut. Somnade på soffan hos föräldrarna. Och på kvällen åkte jag hem. (Det blev inget 40-årsfest).

Sen så har det inte hänt så mycket mer, har ju bara jobbat. Och nu har Kim också börjat jobba. :) Snart blir det massa shopping. Det ska bli nya kläder, möbler, ny dator m.m. Fast det tråkiga är att Kim ska jobba i Gävle i tre veckor i början av nästa månad. Kommer bli så tomt men hoppas att sommar-vädret kommer då så man kan vara ute istället för att behöva sitta ensam i lägenheten.

Och snart är det dags för bröllop. Jo och Rick gifter sig den 1 augusti. :) Det ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Är helt slut.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman....du jag har den gamla mobilen o ditt nr e borta...du kan väll skicka ditt nr till mig :D hehe ringde din syster o frågade efter det jag skrev det på en lapp som jakob slänge så då var det borta igen =/ men iaf hör av dej kramar

2009-06-11 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0