Fy vad det regnar

Hoppas det inte kommer regna såhär imorn. Lite skurar är okej men helst inte mer än så för vi har ju massa lekar att göra ute.

Idag ska jag jobba 10-19 och det känns riktigt segt. Hoppas vi har mycket kunder idag så tiden går fort. Och efter jobbet ska jag köpa all mat som vi ska ha imorn. Ska göra massa gott. Och ja.. det blir sill också. ;)

Den här veckan har jag gjort det här:

I tisdags jobbade jag 13-19 och då åkte Anitta och mina föräldrar mot Finland. Kim kom hit och jag lagade middag till oss. Sen kollade vi lite på film och smakade på vin.

Igår var vi hemma nästan hela dagen. Fast på kvällen tog vi fars bil och åkte ut mot Marstrand. Det var jätte fint där. Har ju aldrig varit där förut. Men vi tog inte färjan över till ön utan käkade kebab på en pizzeria. Och sen åkte vi hem. Hyrde en film men somnade. :)


Jaha.. dags att äta frukost och sen dra iväg till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Linaa

Näe, vi får verkligen inte hoppas på att de regnar imon. på midsommar ska man ju vara ute i solen och leka ;) hoppas du får en fin helg! kram.

2009-06-18 @ 11:43:34
URL: http://www.metrobloggen.se/oemotstandlii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0