Snart dags..

.. att gå till jobbet, efter en sömnlös natt. Det var ju en viss person som höll mig vaken.
Igår blev det lite jobbigt runt 00.oo tiden då Cassie vaknade och jag skulle gå in för att få henne att somna om. Gav henne välling, höll henne i handen, bad henne blunda men efter en timma var hon fortfarande vaken. Som tur var kom ju dom (syrran och Toni) hem då så att dom fick försöka istället. Men det gick ju inge bra för dom heller. hihi.. Men men..

Jag är jätte trött och ska jobba 9.3o-19.oo. Imorn jobbar jag 8.oo-16.oo. Ska bli skönt att komma hem tidigt för en gångs skull. Och så är jag ledig heeela helgen. Inga tre timmar på lördag nu. :D

Äh, det här var ett onödigt inlägg.

Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0