Jobb o jobb o jobb o jobb...

Har jobbat nu måndag, tisdag och idag. Varje dag till 19.oo. Och det kommer jag göra imorn och på fredag också. Och känner mig redan riktigt trött. Men som tur är har tiden gått lagom snabbt trots allt.


Så festen i lördags för syrran. Det var riktigt riktigt jäkla kul. Alla kom. Vi grillade och smakade på bålen. Dom flesta blev fulla innan vi hann ta fram efterrätten (tårtan). Och festen höll på ända fram tills det började ljusna ute igen. Det var så himla kul med alla som var med, var ju många många år sen vi festade ihop. Nu var det ju många andra med också och dom är lika härliga dom med. Tack till Wiggedy och Molly för de sista timmarna :)




* Toni grillar.
* Wiggedy :)
* Jag & Molly
* Syrran och Cassie
* Finaste Manson
* Grabbarna SB


Söndagen var ju en ordentlig bakis dag. Men vi grillade och några från dagen innan kom också. Sen låg jag typ halvt som halvt medvetslös i soffan.


Nu börjar mitt hem se ut som ett hem. Så snart blir det dags att bjuda över er på middag. Kan ju inte ha fest hemma tack vare aset men jag har ju inte långt till de bästa krogarna heller så. -de som vill komma på besök, räck upp en hand!
Kan börja med det redan på lördag. Ska iofs på kalas på dagen men får se om det inte blir för sent där.


Snart är det dags att åka till Sthlm också. Då grabbarna har spelning där. Dom har en spelning nu ikväll också på Sticky men jag bestämde mig för att sitta barnvakt så syrran kunde gå. Ska jobba tidigt imorn.
Jag ser fram emot resan. Men resan dit och tillbaka är inte bestämt än och vi ska vara ett gäng på 50 pers som åker. Och dagen efter är det bröllop så det blir lite tajt där emellan. Men det är just därför jag ska med för att se till att grabbarna hinner till bröllopet också.

Anyway.. Nu måste jag duscha och sen lägga mig och sova. Jobbar 10.oo-19.oo imorn och jag kommer jobba med en tjej jag aldrig träffat innan. So, wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0