Halloj

Så var det ett tag sen igen. Kan ju berätta vad jag gjort det senaste då.. som vanligt..


I fredags förra veckan jobbade jag men när jag kom hem ville jag ändå festa, hur trött jag än var. Var sugen på att gå ut. Så jag o en vän åkte mot stan och samtidigt får jag ett sms av Sanna där hon undrar om vi ska på karaokebaren. Klart vi ska. När vi kommer dit (efter en två timmars resa dit ungefär) så har ju dom kommit igång ordentligt. Men det gjorde vi också sen. Hade riktigt skoj.


Sen på lördagen skulle ju Sanna o Timo komma och hälsa på mig. Så jag och en vän gick och handlade mat och alkohol. Sen käkade vi lite innan Sanna och Timo kom. Sanna hjälpte mig att laga maten (tack, för hjälpen med grönsakerna..hihi). Och oj.. så gott det blev. Eller njae.. svaret får ni från Sannas blogg. ;) Efter att vi ätit åkte vi hem till dom. Damn, jag var lagom berusad eftersom jag började smaka på cidern innan dom ens hunnit komma hem till mig + att jag inte sovit tillräckligt. Iaf.. Vi lyssnade på musik och spelade Sanning eller konsekvens. Det var riktigt kul. Men när man var tvungen att välja konsekvens, så var det inte så att det var snälla saker men men.. Det är inget jag tänker berätta om. Det är något mellan oss fyra som var med.. hehe.. (lite nyfikna blev ni väl nu va?). Iaf.. sen flöt kvällen på och klockan var typ 3-4 på natten innan jag var hemma.

Söndagen spenderades i soffan. Sanna och Timo kom och hälsade på och hade pizza med sig. Mmm.. Det var såå välbehövligt. + 4 liter Coca Cola typ. Så kollade vi på en värdelös skräckfilm innan dom åkte. Och mer än så hände inte denna dag.


Jag har jobbat nu måndag, onsdag och idag. I tisdags var jag hos Sanna och hälsade på. Hon gjorde iordning ett par finbyxor som jag fått av henne. Tack sååå jätte mycket darling. :)


Sen så har det ju inte hänt så mycket mer.


I helgen blir det iaf fest. Vad det blir är inte bestämt än men berättar mer nästa vecka eller när jag nu kommer ha tillgång till en dator igen.


Dags för mig att avsluta här. Ska ju jobba imorn. Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0