Fest ikväll

Syrran fyller ju år imorn så hon har ordnat fest för ikväll. Det kommer 14 pers.. om alla nu pallar ta sig hit. Det ska bli riktigt kul. Vi ska grilla och smaka på bål och så blir det cider för min del :) Imorn är min enda lediga dag innan det är dags att jobba två veckor i sträck. Men ska försöka åka hem tidigt imorn för att äntligen få klart lägenheten. Men finns det möjligtvis någon som har en borr att låna mig? Är desperat nu! :)

Skriver mer imorn. Ska försöka ta bilder ikväll så det blir roligare att läsa min blogg.. öh.. ;)

Kommentarer
Postat av: anne

taaaanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... sä olit soittanu.. mul ei oo rahaa eikä kompista puhelimes en voi ees lähettää viestii........

2009-07-14 @ 18:21:44
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0