Det gick ju bra

Igår kom ju syrran hit med hela gänget + Tonis moster, hennes man o deras son. Så det fanns ju inga sängplatser över så jag bestämde mig för att åka hem. Var hemma ganska sent så jag hann bara duscha, kolla lite på tv och sen sova. Men vad konstigt det var att sova ensam. Jag bråkade om täcket med mig själv.. hehe. Men annars var det himla skönt o vara för sig själv. Så nu kommer jag vara hemma ganska mycket. Ska ta mitt pick o pack härifrån (mina föräldrars hus) ikväll och flytta till lägenheten. :)

Nu måste jag iväg till jobbet. Har ingen dator hemma i lägenheten så jag kommer väl inte uppdatera så mycket. Så jag önskar er redan en god helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0