Bröllop

Imorn (lördag) är det dags för bröllop. Här har jag nu planerat lite lekar för brudparet och för gästerna. Äntligen är jag klar efter några dagars planerande. ;) Och ska upp om 9 timmar.

Hade möhippa för bruden förrA lördagen. Stackarn trodde inte hon hade vänner eftersom vi sagt att vi helt enkelt inte kan ha någon möhippa för henne, för att vi är upptagna. Så kom hon till restaurangen och vi var ju 8 pers som väntade på henne. Och det var en riktigt lyckad möhippa.. som jag kommer berätta om mer senare.

I veckan har jag bara jobbat och träffat lite vänner. Mer om det senare..

Alltså är det dags för mig att sova men hoppas ni mår bra. Snart kommer hösten och snart får jag en dator så då kommer jag att uppdatera mer.

Någon som fortfarande kikar in här trots dålig uppdatering? Klicka in er på "Give me a sign" Och lämna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0