Äntligen helg

Passar på att uppdatera innan min buss går.


Igår var jag med Sanna o hennes mamma ute i Rannebergen. Vi skulle bada och hitta en plats där det inte var nån så det resulterade i att vi gick o gick o gick o gick o gick.. och gick lite till i skogen innan vi hittade ett ställe att doppa oss i. Efter massa promenerande i skogen var det riktigt skönt att doppa sig men det var alldeles för grunt så vi gick o gick o gick o gick tillbaka. När vi kommer till det största stället med massa folk. Där satte vi oss sen o solade lite. Och där kunde man t.o.m dyka i. Vattnet var lagom ljummet och det var riktigt skönt.

Efter det åkte jag hem, mötte upp en vän och smakade på en cider innan vi sen gick hem. Jag var helt slut men när det väl var dags att sova sen så gick det inte. Det var riktigt varmt och jag kunde bara inte somna. Men till slut när det var 3 timmar kvar innan jag skulle upp somnade jag.

Idag på jobbet har jag varit riktigt seg. Fick ett jäkligt jobbigt samtal vilket gjorde mig till ett virr varr resten av dagen. Men som tur var löste sig allt. Och berättar mer om det en annan gång.

Nu ska jag åka hem, ta en skön dusch och njuta av en cider. Skulle ut idag egentligen men jag är helt slut. Fast imorn däremot så ska jag ut med Sanna o hennes mamma till Johans krog.


Ha en bra helg. Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihihi... kävellään pikkasen vielä... hihihi.

2009-07-03 @ 20:58:48
Postat av: anne

kuka toi "han" on? miten muuten menee???

2009-07-05 @ 23:23:41
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0