Tiden går fort när man har kul..

Ja, nu har det ju gått några dagar sen jag skrev sist. Så här kommer en uppdatering på de senaste dagarna.

Nyårsafton:
Jag jobbade ju ett par timmar. När jag kom hem, kom Kim o Kenny hit också. När maten var klar dök även syrran, Toni o Cassie också upp. Det blev en riktigt god middag. Med oxfilé o potatisgratäng. Förrätten bestod av sallad med ost. När vi ätit oss mätta o belåtna var det fortfarande 4 timmar kvar till tolvslaget. Så vi spelade Buzz. Hade det riktigt skoj, förutom att Kim är ju en så dålig förlorare så han slutade efter bara några frågor. ;) Jag vann hela spelet iaf.. hihi.. Sen när det var dags så gick vi ut på gården. Far fixade raketerna och skumpan. Sen skålade vi in det nya året. Alla var glada o vi hade så himla kul. Efter en timma dök det upp lite till folk. Och vi satte igång Singstar. Det sjöng vi i flera timmar innan det var dags för alla att gå vidare till G (mina föräldrar blev trötta). Hos G satt vi till kl. 10 på morgonen. :)


Jag och pappa (fick inge bra bild på mig o mamma :(

Kenny och Kim hade ju ordnat cigarrer till nyårsfirandet



Jag och mina goa grabbar! :)


Jag och älsklingen min <3

Nyårsdagen:
Vaknar runt 16-tiden då Kenny väcker oss och säger att han måste åka. (Han skulle ta tåget till Åre). Men jag orkade inte gå upp. Kim gick iväg och hämtade pizza till oss. Gick upp o käkade och sen lade vi oss i sängen igen. Jag var helt slut o champagnen gjorde ju sitt jobb med att ge mig huvudvärk o illamående. Runt 22-tiden mådde jag bättre men sen somnade jag om.

Fredag:
Gick upp ganska tidigt. Hade ju sovit hur mycket som helst. Pratade med Babe och vi bestämde oss för att disco-bowla. Så hon o Martina kom till oss runt 18-tiden. Vi käkade middag och spelade Buzz. Och varje gång vann Martina. ggrr.. :) Sen stack vi iväg till bowlingen. Vi var 6 pers. Tre tjejer och tre killar. Så vi spelade tjerna mot killarna. (mor o far var också med men dom hade en egen bana). Babe o Martina shottade tequila så det gick inge vidare för oss tjejer om ni förstår varför.. hehe.. Och efter bowlingen gick vi till Dubliners där vi mötte upp G också. Satt där ett tag innan det var dags för mig att åka hem för jag skulle ju jobba dagen efter. Kim o dom andra stannade kvar. Och han kom inte hem förrän 5 på morgonen..

Lördag:
Jag jobbade 12-15.. men usch vad jag mådde dåligt. Ingen baksmälla men alla här hemma har varit lite krassliga o nu var det min tur. Efter jobbet gick jag o Kim över till Danne. Jag somnade medans dom spelade Xbox. Sen åkte vi med mor o far o besökte syrran, Toni o Cassie. Oj, vilken fin lägenhet dom har. Så stort o mysigt. Fikade o kollade på tv. När vi kom hem, var det bara för mig att lägga mig i sängen o somnade innan 23. hihi..

Idag:
Undrar vad vi ska hitta på idag då. Kim sover ju fortfarande för han har kollat på tv hela dagen.. men men.. nått hittar vi väl på.

Kommentarer
Postat av: anne

voi ku kivaa ku oot laittanu kuvii... sitä ei tapahdu joka päivä :P

2009-01-04 @ 18:42:09
Postat av: Marie

Gott nytt 2009!!!! =)

2009-01-04 @ 20:41:18
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0