Partysugen..

Imorgon är det lördag och efter det jobbar jag inte förrän på onsdag igen så jag hoppas på att få en utgång innan dess :) Har varit sugen hela kvällen men jag ska ju jobba imorn. Vem vill gå ut med mig imorn? Spelar ingen roll vart, bara jag får känna av lite frihet en stund.. hihi..

Idag var jag på jobbet o när jag kom hem hade älskling lagat en god köttfärslimpa med potatis + brunsås till. Helt själv. Det var jätte gott. Jag vet ju att  han är duktig på att laga mat, bara om han vill så. Därför behöver jag inte oroa mig direkt för vem som ska ta hand om matlagningen i framtiden. :)
Efter det har vi myst framför tv:n.. förutom att han suttit framför msn o i tel mer än halva tiden. Jag fick iaf kolla på Let´s dance. Det kommer jag ju följa. Kul folk som är med.

Nu måste jag sova för att orka imorn..

Hör av er efter 15 om ni vill gå ut.. hihi.. för jag SKA fan ut ;)

Kommentarer
Postat av: jenna

hejhej..tackar=)våran lilla pojk är underbar=) allt bra med dig då?kramis

2009-01-11 @ 10:53:50
URL: http://alppiranta88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0